Klachtenregeling

Wij streven ernaar iedereen de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het voorkomen dat er in de praktijk iets misgaat, wat kan leiden tot ontevredenheid of een klacht. Wij staan altijd open voor een gesprek en willen samen met jou zoeken naar een passende oplossing, zodat we dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen. 

Heb je een klacht of probleem? Geef dit dan direct aan bij de medewerker die jou heeft behandeld of meld het via het klachtenformulier hieronder.

Proces 
Naar aanleiding van jouw klacht gaan we met elkaar in gesprek om te kijken of we gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen. Als de klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je je wenden tot de klachtencommissie van onze beroepsvereniging, de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH). Deze onafhankelijke commissie zal jouw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Meer informatie vind je op de website van de NVH.

Plan een afspraak in

Plan vandaag nog jouw intakegesprek voor een behandeling in! Samen werken we aan een gezondere toekomst voor jou.