Wij streven ernaar iedereen de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het voorkomen dat er in de praktijk iets misgaat, wat kan leiden tot ontevredenheid of een klacht. Wij staan altijd open voor een gesprek en willen samen met jou zoeken naar een passende oplossing, zodat we dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen.
Heb je een klacht of probleem? Geef dit dan direct aan bij de medewerker die jou heeft behandeld of meld het via het klachtenformulier hieronder.
Proces
Naar aanleiding van jouw klacht gaan we met elkaar in gesprek om te kijken of we gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen. Wanneer je klacht niet naar tevredenheid binnen de praktijk kan worden opgelost, kun je je wenden tot het Klachtenloket Paramedici. Onze praktijk is hierbij aangesloten via het Kwaliteitsregister Paramedici. Het Klachtenloket is een onafhankelijke instantie die jouw klacht zorgvuldig en objectief behandelt. Meer informatie vind je op de website van het Klachtenloket Paramedici (KLP). https://secure.